_ipekk18 Kızlar doğum yapalı 18 gün kahve rengi az az damla damla geliyor günlük ped kullanıyorum Araştırdığım kadarıyla sarı ve beyaz geldiğinde bittiğini gösteriyormuş öyle mi acaba bu kahverengi normal mi ? Herkeste sarı ve beyaz geliyor mu?
minikturta _ipekk18 15. Günden itibaren 40 güne kadar bende günlük ped kullandım bazen oldi bazen olmadı kahverengi leke şeklinde
_ipekk18 minikturta benim 1 haftadır falan kahverengi geliyor 🤷♀️ ama bittiğine yakın sarı ve beyaz renkte görülüyormuş 🤷♀️
Badem2021 Hayır normal bende de aynı şekilde kahverengi gelmişti hala adetim biterken kahverengi akıntı gelir
_ipekk18 Badem2021 sağolasın canım benimde öyle olur da lohusalıkta bittiğine yakın sarı beyaz oluyormuş onu merak ettim herkeste oluyormu diye
_ipekk18 Elifinannesii_ Benim 1 haftadır kahverengi geliyor bakalım nezaman bitecek günlük ped kullanıyorum bir damla damla geliyor her wcde değiştiriyorum 🤷♀️