Ranaelf8 merhaba, bazen benimde böyle düşüncem olmuyor değil. Evlilik zaten ayrı bir sorumluluk bunun yanında bebek olunca daha başka. Sanki kısıtlanmış gibi hissediyorsun. Eşim dışarı çıktığında, gezdiğinde kıskanıyorum neden hep yük kadında anlamıyorum. Neyse mevzu derin 🌸🌸😎