BM22121 yumurta beyazina alerjimiz olduğu için 12.ayı bekledik çocuk doktorumuz ile görüştüm alerji takımı yapan yapabilirsiniz dedi yaşından bir iki hafta önce az az beyazini yedirdum çorbada haşlanmış şekilde sorun olmadi aile hekimine gittim ebemiz yaptı aile hekimi de 30 dk bekleyelim dedi bekledim sorun çıkmadı 2 kere muayene ettiler tamam gidebilirsiniz dediler hicbir sorun çıkmadı yani 9.ayında olacaktı alerjisi var diye 12.aya bıraktık ama çok az bir yumurta beyazı aleejis varmış bizim test de öyle çıkmış.