Sen yapta neyde yaptığın önemsiz bacım😍 bime gelenlerden al işte yeter en önemsiz detay temcere 😂 Allah bebişinin bol iştahlı yaptığını yutan bir bebe olmasını nasip etsin bence bi ek gıdada en önemli baş yapıt bu yemek yiyen bebe😂 yoksa cam tencerede alsan yemek yemeyen beben varsa yaptıkların sessizce o temcerede yatmaya devam ediyo 🤦🏻♀️🤷🏻♀️💆🏻♀️ Misal 9,5 aylık bebem pıt diye yemez oldu bir haftadır ne yapsam tencere kendi yiyor çok zormuş yemeyen bebek 😂 dişten ama geçici diye susuyorum isyanımı sona saklayacağım 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Yani tencere al bitane farketmez