Alyaa_43 ilk defa duydum, anakucağı olmadığı için pusette uyuyordu. Pusete de sığmıyor artık boyu uzadı bayağı. Peki siz anakucağı mı kullanıyorsunuz? Daha oturmadığı ve emeklemediği için ne yapacağım bilemedim, oyun halısında da bütün gün durmaz zaten ( uyanık olduğu zamanları kastediyorum)