patiseverr_ Kızlarr 2 aylık bebegım var esımın işinden dolayı ankaradan tekırdag gıtmemız lazım bu hafta havalarda soguk nasıl önlem alırım yolculuk nasıl yapabılırım ilk bebegım onerınız var mı . Bu arada bebegım mama yiyor sütüm kesildiği için
Miray_de patiseverr_ Ben 2 ay 22 günlük bebekle 20 saat araba ile yolculuk yaptim kışın , 1 ay sonrada geri döndük . Çok şükür hasta olmadı
Tugce3493 patiseverr_ normal kıyafetlerını gıydır arabanın derecesnı ayarlayın yanınada yedek kıyafet vs al battanıye ıkı uc tane ben antalya ıstanbul yaptım bı bıcuk aylık bebekle. sadece esya olsun yanında kırlenebılıyo kusuyo vs arabada alt degıstırıyosun batabılıyo
patiseverr_ Tugce3493 teşekkür ederım canım sen yazınmı gıtmıstın kışın mı hasta olur dıye korkuyorum Allah korusun
Metehann12 en rahat zamanları arabanın içini sıcak tutarsınız zaten yedek kıyafet alın bı termos da sıcak su hazırlayın mama için biseycik olmaz inşallah