Saki ben piyasada satılan mamaları kullanamıyorum. Doktor raporla mama yazıyor onu kullanıyoruz. Zaten süt yetmediği için değil o mamanın tedavi edici etkisi olduğu için bir de diyet yaparken eksik olan besinleri bebeğe verebilmek için kullanıyoruz. Yoksa diyetini yapıyroum yalnızca sütle beslerim buzluk süt dolu