Yavuzegeninannesi Nesli06 ya bizde 10 buçuk aylığız 6. Ayından beri emekliyor ne zaman yürür bu bebe 😅
elifizm Yavuzegeninannesi emeklemede profesyonel olmus bebekler daha geç yürürmüş zaten hızlılar ve heryere ulastıkları icin