Oğlum 13 aylık henüz yürümüyor daha dvit3 veriyorum doğduğun günden beri günde 3 damla etrafımdaki herkesin baskısıyla bugün oğluma dvit3 ampul aldım verdim 15 günde bir veriliyormuş yürümesinde fayda varmış bende sonrasında tereddütte kaldım zararı olur mu diye bilgisi olan varsa lütfen söylesin 😞😞