Dideemmsss burnunj silmekten ziyade içini bosaltmaniz lazim. Siringa ve serum suyu en etkilisi müthiş rahatlatiyor. Ince bur yastik kullanin. Odanın nem orani iyi olsun 45 ve uzeri. Ben bebek viksi kullaniyorum sirtina ayak tabanlarina ilik bez koyyorum iyi geliyo. Öksürüğü de varsa suan kullaniyorum hatta ama biz 9 ayligiz size agir gelebilir prospan var bitkisel ilaç 2 gunde kesti öksürüğünü. Drmuz zaditen vermisti kullanmadim.