Dyson v10 kullanıyorum kızım emeklemeye başladıktan sonra aldım aşırı memnunum. Çünkü sürekli yerde. Yemek yerken kısıtlamayı da sevmiyorum dilediği gibi yiyor ve dert etmiyorum dökülüyor diye hemen süpürüyorum. Temzilik artık olay değil zaten evim her an temiz oluyor. Böyle olduğunu bilsem kızımın emeklemesini beklemezdim almak için :) aşk yaşıyorum süpürgemle hayatta aldığım en doğru kararlardan benim canım süpürgem 😂