ElizanNisa bebeklerin göz kanalları dar olduğundan bu sık rastlanıyormuş. Oğlumda da olmuştu. Doktor muayene ederse iyi olur. Çayla, sütle olacak bişey değil enfeksiyon ilerler. Damla veriyor bizimki daha ilerisi bende egzmaa var oğlumda da çıkmıştı hem çapaklanma hem egzama olduğu için hem krem hem 2 ayrı damla vermişti. Sadece çapaklanma in damla verir muhtemelen