NaraMasal Ylmz organik zeytin yağı icire bilirmisin bana bebeğimin doktoru demisdi..bide baby viks var ondan sırtına ve ayak altına sur corap giydir öyle uyut gece
Eymenimm34 Ylmz 1 kaşık pekmeze limon sıkıp ver bide gece uyuturken baş ucuna 1 soğanı bölüp karanfil batır üstüne 10 tane filan odasında baş ucunda dursun öylece çok faydası oluyor mutlaka yapın geçmiş olsun
Yasemin38 Ylmz odasını nemlendirmek,yattığı yere soğan kesip koymak,alerjisi yoksa ballı zencefil,ıhlamur elma pekmez karışımı,pekmez biraz karabiber biraz zeytin yağı karıştırıp ılıtıp vermek, bol sıvı tüketimi,
Brcn20 Bir sürü ilaç kullandım hiç bir işe yaramadı tesadüfen bir yerde çam kozalak pekmezini gördüm çok tavsiye ettiler öksürük için aldım ve kullandım 2 günde çocuğum kendine geldi bir daha asla ilaç kullanmıcam
Yasemin38 Ylmz o çok etki etmez canım bu gibi durumda. Buhar makinan varsa onu kullan yoksa keetle falan çalıştırarak nem sağlayabilirsin
Ates_mami Ylmz bende burada okuyup denemiştim. Elmayı yıkayıp kabuklarını kalınca soyuyorsunuz. 1.2 bardak suda sadece kabuklarını kaynatıp ılınınca iciriyorsunuz. Bir dönem 3 oğlum ve bende birkaç gündür geçmeyen kuru öksürük vardı. Doktora da gitmiştik. Ama özellikle gece kötüydük. Buraya girip geçmiş konulardan baktım. Bunun çoğunlukta olduğunu görünce kalkıp hemen yaptım. 3 oğluma da çay bardağı kadar icirdim. Mucize bence ya. 15 dk geçmedi. Oksurukleri durdu. O gece de hiç oksurmediler. Kendime de yaptım. Hemen kesti. O zamandan beri biri bir kere oksurse hemen bu elma çayını yaparım. Başlamadan kesilir. Çevremde kim denediyse de hepsi çok memnun.