Klcelisa Merhaba anneler Prematüre bebeğinize verdiginiz mama markasi ve verdiginiz ek bir şey var mı doktor bana su verme dedi ama mama kullandigim icin su veriyorum.
neslicanben Klcelisa mamayı yaparken zaten su ile yapıyorsunuz ekstra bir suya ihtiyaç duymaz diye biliyorum. Ben şimdilik dolaptaki sağdığım sütlerle eoprotein kullanıyorum sütler bitince mamaya başlıcaz.
Klcelisa neslicanben Bizde başta vermiyorduk ağzında tatar olusmasin diye 1 çay k. Veriyorum her mamadan sonra ama sürekli vermiyorum