Kızlarrr 1 haftadır güzel biryer bulamıyorum ilk defa sevgililer günü için dışarı çıkıcağız eşim sen yer ayarla benım buldugumu olurda begenmezsın felan dedi bulduklarımda kişi başı 800-900 tl felan 400-500 ü geçsin istemiyorum manzarası ambiansı güzel olsun istiyorum ama iatanbul avrupa yakasında gittiğiniz memnun kaldığınız bir mekan varmı varsa önern lütfen otelin restaurantları da olur normal restaurantlarda olur fikirlerinize acıgım hepsıne bakacagım 🥰🥲