3 4 gündür hasta acile götürdüm grip olmuş bi sıkıntımız yok şükür Ama burnu inanılmaz tıkalı sümük akıyordu bugün durdu serum Fizyolojik sık aspiratörle çek inanılmaz zorlanıyorum ve sürekli hık hık ses çıkartıyor bitmiyor uykusunda çok rahatsız oluyor uyuyamıyor çok zor temizlettiriyor aspiratörle çekmekten burnu yara olucak diye çok korkuyorum başka çare yok mu🤧🤧