Kızlar iyi akşamlar diliyorum. 🦋
Biliyorum anne sütü bebeğimizin tüm ihtiyacını karşılıyor. 6 aya kadar verilmemesi gerektiğini de biliyorum fakat havalar çok sıcak, bebeğim 4. Ayın içerisinde. 1-2 çay kaşığı su veriyorum bazen. Sizler de veriyormusunuz?