Merhabalar, dün geceden beri bebeğimin ateşi düşüp , çıkıyor bu arada oğlum 4 Aylık. Hastaneye getirdik doktor boğazına baktı, sırtını dinledi bir sorun yok dedi. Kan ve idrar testi yaptık sonuçlar temiz çıktı. Doktor çıkan ateşin sebebini bulamıyorum Kovidden şüpheleniyoruz dedi test verdik sonuç henüz çıkmadı. Kovid servisinde yatışımız yapıldı. Çok korkuyorum bebeğim çok küçük ve gurbetteyim. Başından böyle bir durum geçen oldu mu ya da bebeği kovid olan anneler beni neler bekliyor eğer bebeğim pozitifse biraz anlatır mısını? Karışık oldu kusura bakmayın 🌹