Hirahatice-3427- 14 aylık kızım bulaşık tabletini ısırdı acaba bisey olur mu hem görür görmez ağzını filan yıkadık kustu sonra bisey olur mu
gzm_42 Hirahatice-3427- bence hemen götürün hastaneye sizi korkutmak istemem ama gorumcemin gorumcesinin torunu isirmis bı miktar yutmuş galiba doktor verilmiş sadakaniz varmış demiş kana bulaşmadan hemen müdahale etmişler kana bulasirsa skntı demiş dikkat edin hemen hastaneye götürün canım
DogaLina Hirahatice-3427- benim kizimda bulasik deterjani icmisti sulandirilmis sekilde.114 u aramistim cok fazla kimyasal yokmus icinde gozlemleyin hareketlerinde bisey gorurseniz doktora goturun demisti.cok sukur bisey olmadi