Merhaba. 10 gün önce spinal sezaryen oldum. Kanamam ilk günler fazlaydı haliyle sonra yavaş yavaş azaldı ve bitti yani hiç olmadığı günler oldu bende bitti sandım. Ama şu an iki gündür adet oluyor gibi kanama oluyor biraz ağrım da oldu. Böyle olması normal mi acaba?