Kızlar ben ikinci çocuğumu 3 ay önce doğurdum normal doğumla. 61 kilo ile hamile kalıp 79 kiloyla doğma girdim 74 e düştüm şuan itibariyle doğum kiloma geldim ve aşırı çirkin bir göbeğim var sürekli yiyorum sürekli asla ağzım durmuyor. Hep evde olduğumuz için sıkılıyorum bişeyler arıyorum hep. Nasıl gidecek bu göbek bana biraz ilham verin. Diyet yapan var mı sütünüz kesildi mi süt kesilmeden diyet olur mu. Söyleyin işte bişiler moralim sıfır 😂