Diş ateş yapmaz canim , sen yarin ilk is doktora gotur bebegini. 7 aylikti bebegim atesi surekli 38 lere cikiyordu. Ilac veriyordum surekli usutmustur falan diye goturmedim. Baska hic bir belirtisi yoktu. Influenza ymis. 7 aylik bebegin atesi cikmasi normal degil dedi doktorumuz. Enfeksiyon kaynakli oluyirmus genelde bebeklerde ates. Dis donemlerinde vucut direncleri dustugu icin enfeksiyon cok cabuk kapabiliyorlar.atesi dis diyerek gecistirmeyin . Tahlil yaptirin baktirin enfeksiyon durumu var mi