Sda9191 Deletedmom896 genel merkezden bir iş teklifi aldım mülakatım var acaba sartlar ve ortam nasıl merak edıyorum
Deletedmom896 Sda9191 Hiç ama hiç kaçırma derim :) merkez çalışma saatlerini bilemiyorum ama watsons bünyesinde olmak keyiflidir :)
Sda9191 Deletedmom896 8-5 bellı gunler evdesın bellı gunler şirkette özel saglık sıgortası varmıs ama ne kadar kapsamlı bılmıyorum maaş nasıldır acaba
Deletedmom896 Sda9191 Şöyle söyleyeyim ben watsons bünyesinden 7 yıl önce ayrıldım fakat o zaman ki maaşım. 5000 i buluyordu primlerim ve ürün haklarım oluyordu.Bence siz gidin bi ön görüşme yapın
Sda9191 Deletedmom896 genel müdürlükte prım sistemı olcagını sanmıyorum bakalım hayırlısı dua edın bana