Minikprematurepoyrazz Kizlar sekiz aylık bir bebeğim var uyurken çok acayip şekilde terliyor kafası vücudu özellikle kafası yastık sırılsıklam oluyor var mı sizin bebegimizin de böyle sıkıntıları
bhrcpt Minikprematurepoyrazz Evet bizimkide hep öyleydi oda çok sıcak olduğu için bebekler serin seviyor. Ama benim bunu anlamam aylarımı aldı. 🙄
Afram96 Minikprematurepoyrazz bebek agiz mendilleri varya,kafasinin altina ondan koyuyorum bende yeni buldum bu yontemi mis o eski terlemeden eser yok deneyin derim sizde
Minikprematurepoyrazz bhrcpt odamız evet biraz sıcak ama bazen oliyor çok terliyor bazen oliyor hiç terlemiyor anlayamadim
Zeynepp24 8 aylık, al benden de o kadar. Yastık hep sırılsıklam. Üstünü kalın örtmeyeyim diyorum, bu sefer de yüzü bumbuz oluyor örtüyorum geri, su gibi ter 🥲🥲🥲 paradoksssssss
Minikprematurepoyrazz Zeynepp24 Aynen canım evimiz sıcak ama belli olmuyor bazen de hiç terlemiyor seninki de mi öyle genelde terli ama kolları falan terliyor
Zeynepp24 Minikprematurepoyrazz aynen öyle, kolları vs buz kesiyor bildiğin. Ya kilo ile ilişkili bu durum, benim bebeğim kilolu olduğundan dolayıdır diye düşünüyordum çünkü; ya da bu tamamen fizyolojik olarak normal bi durum. Bilemiyorum 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Soe Minikprematurepoyrazz yorganı da çok kalın değil benimki daha kalın. Çok kalın da giydirmiyorum ama demekki daha ince giydirmek lazım
JaneEyre Uyurken coraplarini cikartiyorum bazen ustune hic bir sey ortmuyorum. ev cok sicak oldugunda kisa kollu ile yatirdigim zamanlarda olduyor. ustune ince muslin ortu ortsemde o aciyor :) o yuzden nasil rahat ediyorsa o sekilde yatiriyorum.
Afram96 Minikprematurepoyrazz iste terlemiyo onu koyunca ama baktin yine terledi baska agiz mendilimile degis. Ama onu koyunca terlemiyor bile sacida uzun mahfoluyodum hasta olucak diye aklim cikiyodu simdi kafam rahat valla
bhrcpt Minikprematurepoyrazz Ne olacağını söylüyorum ya hala anlamıyor musunuz ? Kendimi yırttım yorumlarda hala napıcaz ne olacaksa diyorsunuz. Ya üstüne ince giydirin yada odanın sıcaklığını düşürün bu kadar basit yani ingilizce konuşmuyorum ben türkçe konuşuyorum.
Zeynepp24 bhrcpt hanımefendi. Görüyoruz heralde, önerileriniz evet zaten mantığa yatan şeyler ama olmuyor demek ki, üslubunuz doğru değil.