Doğduğunda humana vermişlerdi hastanede bende onu almak istememiştim çok pahalı diye eğer devam etmezse boş yere gidecek diye düşündüm bebelac gold önerdi doktor onu aldık ilk başta iyiydi sonra kabız yaptı sma aldık oda isal yaptı tekrar humanaya döndük normale döndü paşam ağzının tadını biliyor🤭