Esen3535 Kahraman4545 hersey uyku sürekli ağlaması hiç mutlu edemiyorum galiba 1 gülse 10agliyor yyetemıyorum galiba
ayse_35poyraz alt değişimi çok zorluyor beni 19 günlük bebeğimiz hep işiyo altını açınca 😬birde düzen yok henüz uykusuzluk yorgunluk var