1esraaygun_ fazla beslenmeden de olabilir. Bunu takip etmeniz lazım. Bazı bebekler çekişi kuvvetlidir. 5 dkda memeyi boşaltır. Bazısı 40 dk memede kalır yine de o kadar ememez. Fazla beslenmek kusma dışında da sorunlar yaratır. Çünkü bebekler 4. Aya kadar doydugunu bilmez ve o sıcaklıkla sürekli memede kalmak ister. Midesini gereğinden fazla doldurunca da kusma ve karın ağrısı da başlar. Nasıl bizim midemiz 2 lahmacun aliyorken 4 tane versek nasıl içimiz içimize sığmaz. Aynı bu durum bebeklerde de olur. Bunları ben 3 çocuğumda da yaşadım. Devamlı emzirmek her istediğinde vermek önemli. Tavsiyem Az az ve sık sık emziirin. 2 saatte bir emziriyorsanız 1 e düşürün. Ama her zamanki emziginden 5 dk erken çekin memeyi. Zaten midesi şuan minicik. Aç kalmaz korkmayın. Her beslenme öncesi ve sonrası gazını kontrol edin. Ki midede ve bağırsaklarda gaz sıkışmasin.