Hilal2233asel Sevgili anneler emzirme döneminde covit olanınız varmı ne yapmalı nasıl yol izlemeli lütfen tecrübelerinizi paylaşın )
Esnalp Hilal2233asel Ben de oldu emzirmeye devam ettim ilaç kullanmadım maske taktım ama ilk 1 hafta gece de olsa emzirirken taktım çok şükür bebeğe geçmedi geçmiş olsun.
Hilal2233asel Esnalp teşekkür ederim Peki covidi geçirmek için nasıl bir yol izlediniz benim biraz ağrılı geçiyorda
Esnalp Hilal2233asel Benim de çok ağırdı bol bol su içtim dinlendim başka bişey yapmadım 5 6 günden sonra normale dönmüştüm.