Merhaba benim bebeğim de de olmuştu atak dönemindesiniz yüksek ihtimalle.geciyor merak etmeyin.bebekler sadece ac olduklarından emmiiyorlar sakinleşmek için, anne kokusunu aradığını için kendini güvende hissetmek için bile emebiliyorlar sakin olun onu mutlulukla emzirdiginizi dusunun yani size ihtiyacı var kokunuza🧚♀️