Wanderlust Haklısınız çünkü gazlı olmasından çok korkuyordum ama öyle olmadı damlalar ile hemecevik çözüm bulduk.. Sitede yazılanları okuyunca resmen panik atak geçiriyorum şimdi de 4. Ay ataklarından bahsediliyor okuyunca aşırı tedirgin oluyorum ya :/