Kızlar hamile dönemimde lavabo islakken elimi koydum Egilirken bianda bilegim döndü o günden belli yattığımda uyuşuyor ara ara çok agrıyor bazen az agrıyor bazen agrımıyor hamilelikte gidemedim emara iki farklı krem kullandım işe yaramadı bıktım artık bu bilegime ne oldu anlam veremiyorum doktora gösterdim güçlü elin dedi incinmiş büyük ihtimal dedi krem verdi geçmezse emar çektirirsin dedi ama geçmedi hala bilegimde morluk şişlik vs oluşmadı başınıza böyle şey geldi mi nasıl geçer lütfen bilen yazar mı