Birranneee34 Ya karşıma çıktı gezinirken sırf meraktan. Eylül ayında hamile kalanların erkek bebeği oluyormuş Eylül’de hamile kalan annelerin bebeğinin cinsiyeti nedir ? Tez çürür mu 😂
leopar Birranneee34 eylülde hamile kaldım kızım var (6haziran)ekşmde de hamile kaldım gene kızım var (14 temu)😂