Merhaba anneler bebeğim 5,5 aylık dil bağı var küçük olduğu emmeye sorun yaratmıyorsa bekleyebileceğimiz söylendi kalınlaştığı için genel anestezi ile yapılırmış içime sinmiyor ufacık bebeği uyutmak aldırmazsam da ileride daha çok üzülebilirim konuşmada vs zorlanırsa resmen ikilemde kaldım bu durumu yaşayanlar ne yaptınız ne önerirsiniz