Defnem20 Kızlar beş gündür gribim crpm yüksek çıkmış doktor antibiyotik verdi 4 gündür antibiyotik kullanıyorum ama.atesim hala 37,2 falan çıkıyor düşmüyor neden acaba
ecosummm Defnem20 37.2 ateş sayılmıyor camım bulunduğun ortam sıcaksa ondan öyle çıkıyordur bir de nerden ölçüyorsun
SeninAnnenBirMelektiYavrm Defnem20 Etkisini göstermiş zaten ☺️ birkaç güne daha iyi olursunuz geçmiş olsun