selosunannesi Sallerken yastiktasalliyorum uyanmasın diye öylece.koyuyorum çok çabuk uyanıyor zararı olur mu yumuşacık yastigi belini falan destekliyorum battaniyesiyle düz yatırmak.istiyoeun ama.elledigim gibi uyanıyor
Hilal-95 selosunannesi beşiğinde hafif sallamaya çalışın yeri değiltiği için uyanıyodur ben fön sesi acıyorum🤣 beşiğine koyuyorum mızırdanırsa alıp kucağıma gezdirp tam dalmadan tekrar koyuyorum bide beşiğini ısıtmya çalışın sıcak su torbası koyabılırsın mesela ben müslin örtüyü petekde ısıtıp koyuyorm yani şimdikik öyle uyuyor sallanmadan alıştırmya calısıyorm
birtutamsac selosunannesi belden destekli ve yüksek değilse sıkıntı olmaz diye düşünüyorum çnkü bende kızımı reflü yatağıyla sallar öylece koyardım, şimdi bile bazen reflü yatağında bırakıyorum uyanmasın diye
Dilekmh selosunannesi canım kaç doktora gittiysem 2 yaşından önce kesinlikle önermiyoruz dediler . Çünkü bende sallayarak uyutmaya alıştırmıştım. Sonra araştırdık korkutmak için söylemiyorum lütfen yanlış anlama ani bebek ölümlerinin çoğu yastıktan kaynaklanıyormuş . Bende yastığı çekip hemen pış pış yapıyordum poposuna öyle tekrar dalıyordu uykuya. Şuanda 23 aylık kızım 15 gündür yastıkla yatırmaya başladım
selosunannesi Hilal-95 Biz dwhw odaya gecemeedik babası ise gidiyor o uyusun diye beşigide yatak odasında sallanmayan beşik neyime.guvendiysem😭😄
Pembebeyzmavi selosunannesi bence siz reflü yatağı alın hem rahat sallarsınız hem uyuyunca yastığı almanıza gerek kalmaz
Hilal-95 selosunannesi bizde aynıyız baba ayrı bebek yanımda emzik kullanablırsın bızımki basta alıyodu smdı almıyor bide fön sesi gercekten sakinleştiriyor bebekleri gün içerisinde fönle uyutuyorum bende sürekli yorulunca gece giç uyumuyor cnkü