cikolatahurma Ağlamak istiyorum saat 17 de uyandı bi daha uyumadı şimdi kendiliğinden ağlamaktan bayılıp yattı. Biri bana bu ay geçicek desin başım çatlayacak 😭
LinaniL cikolatahurma vallahi atak olmuyor diye seviniyordum 5. Aya 2 gün kala bir anda bir huysuzluk ağlama uyumama önce konduramadım sonra geçmeyince atağa geç girdiğimizi farkettim 2 hafta oldu hala uykuya götürürken ikimizde sinir krizi geçiyoruz anksiyete oldum yemin ederim Allah yardımcın olsun kardeş
nidas_mom cikolatahurma Geçeceeeek, güneşli günler geleceeek kendi kendine ana kucağında kendiliğinden uyuyan bir bebeğiniz olacak💜 Gülücükler artacak, uzandığı yerden kafasını yukarı doğru kaldırmaya çalışacak ne yapıyor ya bu diyebilirsiniz bebeğiniz oturmak istediğini bu şekilde ifade edecek. Kollarından destekleyip oturtun kısa sürelerle 💜 Atak bitiyor gibi olup yeniden başlayabilir endişe etmeyin. Ama bu atak sonrası inanılmaz bir büyüme sıçraması yaşayacak🤗😍
Ayln1613 cikolatahurma 4 ay 25 günlük yeni yeni bitti çok şükür ama kalıcı değişikliklere sebep oluyor uyku gerilemesi oldu ağlayarak uyanma tekrar yatmama uykuya geçişte zorluk aşırı mız mız haller geçti çok şükür geceleri hiç uyanmayan bebeğim 4.ay atağı sonrası en az 3 kez kalkan bebek haline döndü ama buna da şükür hemen tekrar uyuyor
cikolatahurma LinaniL amin cümlemizin Bende gündüz güzel uyudu sütünü içti tamam dedim bitmiş heralde atak kısa sürdü tüh demiyeydim nazar ettim akşam bi başladı sonunda dayanamadı bayıldı kuzum
Efna Neler oluyor 4. Ay atağında kızım bir hafta sonra dördüncü ayına girecek . Nelere hazırlıklı olmamız lazım acaba
cikolatahurma Efna benim oğlum uykusuydu her şeyiyle uslu bir bebekti tek sıkıntısı arada gelen gaz sancısı ama şimdi o gitti yerine başka bir bebek geldi uyku gerilemesi yaşıyoruz memme reddi bu ikisi çok yordu şimdiden beni
Tazemomyyyy Efna sürekli kucak isteyecek, mızırdanacak hiç bişey yokken, gece defalarca kalkacak, hem etrafa bakmak isteyecek aynı anda da sütünü içmek isteyecek ve bunları ağlayarak isteyecek, yan odaya gittiğin an çığlık kıyamet zaten.
Atmaccca Bu siteye korkarak giriyorum inanılmaz zor zamanlardan bahsediliyor bilgi amaçlı giriyorum ama biz Anneyiz neden bu kadar şikayet ediyoruz onların bizden başka kimsesi yok ki.. Ben böyle düşünüp sabırlı olmaya çalışıyorum ama KORKARAK yaşıyorum resmen bir yanım hep tedirgin hiç atlatamayacağım sanıyorum :))))
Ayln1613 cikolatahurma 5.ayına doğru uyku yavaş yavaş rayına oturuyor bizde en azından öyle oldu umarım sizin bebişiniz de bir an önce atlatır çok değişiyorlar ama atak sonrası farkındalığı yüksek bol gülücüklü melek halinde 🤩☺️🧿
cikolatahurma Tazemomyyyy benimkide az önce bi atak daha gözsterdi zor yatırdım ayy insan uyansın istemiyor ya kuzucum sağlıkla atlatsın bu dönemi 😭