Guneyyli Kızlar selam. Bu gün yatır kaldırla uyku eğitimine başladım. Bu yöntemle başarılı olan annelere sorum şu. Gece uyanacak büyük ihtimalle. Onu yine gündüz yaptığım gibi yine yatır kaldır ile mi uykuya geri dönmesini beklemeliyim?
Guneyyli SedaMeyra yine ağlasada aynen devam diyorsunuz anladım. Siz bu eğitimi vermiş miydiniz acaba?
SedaMeyra Guneyyli ben 1 kere denedim kizim aglamayi kesmedi bende bıraktım. Kizim kendi kendine uyuyamiyor ama uyku rutini vardir zor uyumaz 26 ay emzirdim emerek uyudu simdide kitap okuyarak basinj oksayarak uyuyor 3 yasnda
Guneyyli Bıraktım bu gün😂 Uyum sağlayamıyor. Üzmek istemedim ağlıyor çok çünkü. Nasıl isterse öyle uyutucam kıyamadım😌