Liya61- benım xe kuvezde kaldı evet emdırıp bırakıuodum uyuyodu ağlamıyordu bile. Ama zaman ilerledikce ağlamaları artıyor ve susması için kucağa almak zorunda kalıyorsun , sussun dıye her türlü zıplama, sallamayı yaptık maalesef… Ve şimdi bırakınca kıyameti koparıyo , istıyor kucakta şaklabanlıklarla uyutalımmm