Aysemete valla canım oğlum erken doğdu benim o yüzden bazı sorunlar yaşadık sarılık enfeksiyon derken ben emziremedim ve sütüm gitti sadece mama alıyor ilk aptamil kullandık kilosu çok iyiydi toparladı ama çok fazla gaz yaptı doktor bize aptamil comfornil veya sma comfort kullanın demişti biz sma ya geçtik ve gaz sorunumuz bitti 3 aylıkken başladık sma ya şuan 8 ay 20 günlük sma yla devam ediyoruz.. Ama her bebek farklı kimine gaz yapıyor kimine yapmıyor