Ya arkadaşlar yapmayın ne demek mama vermeyin, şişliğin inmesi şeklinde kilo kaybı en fazla 100 ya da 200 gram olur 400 500 olması ciddi bir beslenme yetersizliğini ve yenidoğanda riski gösterir. Vermesin de yoğun bakıma mı girsin sarılık mı olsun , ki bunlardan daha kötü ihtimaller de var biz yetişkin olarak 1 gün açlığa dayanamazken 5 gün aç kalmış yavru. Yapmayın Allah aşkına mama ya da meme çocuğu beslemek önemli geriye dönüşü olmayan şeyler yaşayabilirsiniz. Çiş sayısı yeterli değilse turuncu akıntılar varsa kilo kaybı varsa yeterli besleniyor dmeek ve bu yenidoğanda ciddi bir sorundur. Eğer emzirmek istiyorsanız önce emzirin sonra mama verin lütfen ki mamayı aldığında aç olduğunu göreceksiniz. İnat Edip vermicem diyorsanız da bebeğe bile bile eziyet etmiş olursunuz, ama yine de yapacaksanız rica ediyorum çişli bez sayısını takip edin ve kilosuna her gün bakın, ağlamıyor diye rahatlamayın açlıktan bitkin düşüp ağlayamayabilir de