Kızım 5 bucuk aylık virüs sebebiyle mevlüdünü yapmaktan hep kaçındım, dün başımıza malesef bir kaza geldi benim bir anlık dalgınlığım ile yataktan kafa üstü parkeye düştü 🥺 şükür ki bir şey olmadı ama kendimi çok kötü hissediyorum, doğduğundan beri hiç okunmadı cocuga küçük çaplı az kişiylede olsa bir mevlüt okutsam mı diyorum bir yandanda korkuyorum