8.5 aylık oğlum var ne yaptımsa emzik tutmadı malesef parmak emiyo. 2 tane dişi var şuan kaşınıyo diye mi bilmiyorum ama parmağını ağzından çektiği yok. Mamasını bile kavga dövüş yediriyorum elini çekmiyor ağzından. Emzirirken biraz emiyo sonra bırakıyor parmağını koyuyo ağzına. Deliricem bant yapıştırdım yara bandı yapıştırdım çıkarıyo tekrar emiyo. Yok mu bunun bir yoluuuuu 😔