Kizim 23 aylik şubatta 2 yasina giricek bende istiyorum bi yandanda korkuyorum ama herkes bebek istiyorsan kizin okula baslamadan yap anaokuluna gidene kadar biraz kendini kurtarir bebekle zor olur diyorlar banada mantikli geliyor.hem hangi yasta olursa olsun illaki zorluğu olucaktir bence hazir alışmışken uykusuzluğa yorgunluğa neden olmasinki diyorum bakalim hayirlisi olsun herkes için 🤲😊