Arkadaşlar bebeğim 7 aylık az kaldı 8 e giricek. İnanılmaz burun tıkanıklığı başladı yaklaşık 2. 3 saattir. Ve uyuyamıyor nefes alamıyor. Serum fizyolojik yaptım normal öyle damlattim burnuna aynı zamanda öksürüğü de başladı ne önerirsiniz. En etkili burun spreyi en etkili öksürük şurubu kullanan var mı yazarsanız duaciniz olurum lütfen. Uyuyamıyor bebeğim ağızdan nefes alırken zorlanip uyanıyor hemen. 😔😔