Aybars0606 Seymagil ilk zamanlar bizim de genzimize kaçıyordu o çok zor olıyor biliyorum su sert geliyor bebek suyu alın bide az az verin ama mutlaka verin hem ek gıda başladıktan sonra su çok önemli
06082021 Seymagil benim bebeğimde hiç sevmiyordu peteğin üzerine koydum ılık oldu su içti isterseniz ilik vermeyi deneyin
Soe Seymagil benimki de sevmedi :( alıştırma bardağını biberonu verdim ısırıyor kaşıkla verdim ağzında biriktirip püskürtüyor. Ne yapcam ben de bilmiyorum
Seymagil Aybars0606 Aybars0606 bebek suyu aldım fakat 12 aydan sonra öneriliyor 6-12 arası içme suyunu kaynatıp vermek gerekiyormuş, yeni bir suluk aldım bide o şekilde icireyim belki içer 😅
Seymagil Soe şimdi geldi aklıma,çok hafif tatlandırmak doğru olur mu acaba, mesela karadut özü ile, benim bebe çok seviyor ama ne kadar doğru olur bilemedim
Seymagil Soe bir arkadaşımız yazmış ılık verin diye, bugün denedim ılık olunca içti normal suyun üzerine kaynar su koydum verdim 🥲 deneyin isterseniz 🙏
Seymagil Soe ya umarım içmeyi severler. Bir kere içti daha içmedi 😂 bende yeni suluk aldım ısırıyor içmiyor zorlamiyorum ama içmeli de sanki😅