NilAsyaMom Kızlar mama sandalyesi geliyor A101’e alacak olanlar var mı https://resimyukle.io/r/dl4NRdfiZx
Ulku_06 NilAsyaMom Bim e de oyuncak gelecekmiş bolca. Bu arada mama sandalyesi çok pahalanmış 😳 50 TL ydi düne kadar
Bebegimm1 NilAsyaMom bende var cok pahalli olmus 50 tl ye almistim suan 13 aylk bebegm gayet memnunum ama bu fiyata alirmiydim bi kez daha dusunurdum 🤔 e bebekde 130 tl ye de var
Deletedmom5284 NilAsyaMom bu mama sandalyesi 150₺ etmez kızlar ikinci el alın çok dandik birşey 150₺ verilmez bende var iş yerinde kullanıyorum
Ulku_06 NilAsyaMom Evet. Ben geçen yıl Şok tan 49 TL ye aldım 😅 Şimdi ikinci eli bile letgo ve dolapta 100 TL. Yani 49 TL ye aldığım ürünü 100 TL ye satabiliyorum 🤷♀️🤦♀️
NilAsyaMom Rez bana hediye geldi koala kiwi aşşırı memnunum . 500tlydi bana alındığında. Şuan 1000 tl falan baya güzel sağlam
alinaannee Rez İnan’ın ki bilmiyorım ama bunu almayı düşünürseniz 70 e aldık biz bir kere oturdu kızım satabilirim isterseniz kutusu bile duruyor olabilir
NilAsyaMom Deletedmom5284 boşver kuzu bebeklerimiz sağlıklı olsun güzel gğzel beslensinler gerisi önemli değil