Arifeeee 2.5 tog için bu yaptıklarınız fazla. Bu tog değeri sobalı 17-18° evler için. Bebeklerde el, yüz soğukluğu üşüdügu anlamına gelmez kan dolaşımı ile alakalı. Üşüdügunü anlamak için göğüs kısmına bakın. Benim evim 23° biz 1.5 tog kullanıyoruz vücudu sıcacık oluyor tek kat ayaklı tulum ile. Terlemesi daha kötü bence dikkat edin