Merhaba kızlar, 19 ve 1 aylık kızlarım var. Bugün küçük kızımın 1 aylık kontrolü vardı. Gazla ilgili konuşurken doktorumuz rezene çayını içmeni istemem havaleyi tetiklediğine dair bilimsel araştırmalar var dedi. Araştırdım bir bilgiye ulaşamadım. İlk kızımda da şimdi de rezene içeren çaylardan içtim, içiyorum ama bi tedirgin de olmadım değil. Sizin bu konuda bir bilginiz var mı?