Merhabalar lansinoh elektrikli süt sağma makinesini kulkanıyorum.yaklaşık 4aydır kullandım.ilk ay normaldi çekiş gücü.sonraki aylarda sağdığımda 30cc çıkarıyordu tek bir da
mla dahi düşmeyene kadar sağsamda
max 30 yada 60cc çıkıyordu ama elimle sa
ğdığımda süt geliyordu.şimdide hiç sağmıyor vakumlamıyor . Verdiğim paraya yazık bu markadan almayı düşününler varsa kesinlikle almasın.elimle sıktığımda sütüm fışkırıyor resmen ama makine sağmıyor.acaba yedek parçalarından alıp deneyen var mı yani hortumunu değiştirip kullanan gibi ve elektrikli sağma makine kullanıp mennun kalanlar hangi marka yazabilir mi