dominantteyze Bebegm 13 aylık kızlar balık 1 kez yedi kilosu iştahı iyidir kan tahlilleride iyi çıktı balık yağı vermelimym mutlaka sevmedi balığı somon vermiştm
BirAlparslanAnnesi dominantteyze haftada en ez 2 kere yiyorsa balık tüketmesine gerek yok.ancak balık yemiyor diyorsunuz vermelisiniz.kan değeri başka balıktan gelen vitamin başka